начало » Новости »

 

Що відтепер спільного у Франції та України?

Нещодавно у Першій в Україні Школі Сомельє Компанії "Майстер-клас" відбулася презентація-дегустація коньяків "Prince Hubert de POLIGNAC" коньячного дому "H. Mounier". Присутні мали можливість оцінити коньяки VS, VSOP, PREMIER GRAND CRU та XO ROYAL цієї добре відомої у світі колекції. Про історію сім'ї Поліняків та коньячного дому "H. Mounier", а також про особливості виробництва коньяків торгової марки "Prince Hubert de POLIGNAC" розповів керівник проекту POLIGNAC по Східній Європі Кристоф Гіє. Допомагав йому провідний викладач Школи Сергій Шевирьов, а також директор компанії "LvivTrading Distribution" Тарас Лучка і комерційний директор торгового дому "Коньяки Кавказа" Олександр Середа, що є відповідно офіційним імпортером і дистриб'ютором нової для українського ринку марки.
Олександр Середа люб'язно погодився розповісти виданню "Продукты питания" про маркетингові плани стосовно просування коньяків "Prince Hubert de POLIGNAC" у нашій країні:
"Вже приблизно рік коньячний дім "H. Mounier" працює в Росії. Нещодавно було оголошено тендер на звання імпортера його продукції до України. Цей тендер виграла компанія СП "LvivTrading Distribution", що вже більш як 5 років є імпортером, але не має своєї структури з продажу. В результаті було ухвалено рішення про те, що ексклюзивним розповсюджувачем "H. Mounier" в Україні стане торговий дім "Коньяки Кавказа". Поки що коньяки "Prince Hubert de POLIGNAC" представлені у магазинах Львова та Києва, на черзі - інші міста-мільйонники, а в планах - вся країна".
- Чи випадково презентація такої авторитетної марки проходить у Школі Сомельє компанії "Майстер-клас"?
- Звичайно, це не збіг обставин. Ми вибирали місце, в якому відчувалася б сама атмосфера виноробства, коньячного виробництва, яка тут повністю витримана: у школі наявен необхідний посуд, карти виноробних регіонів Франції, можна сказати, самі стіни вимагали, щоб дегустація була проведена саме тут.
Ось що думає з приводу появи торгової марки "Prince Hubert de POLIGNAC" на вітчизняному ринку Сергій Шевирьов, провідний викладач Першої в Україні Школи Сомельє:
- На даний момент ми знаходимось на третьому етапі формування алкогольного ринку України, який проходить за якісним, а не кількісним показником. І поява таких марок - ознака того, що ми знаходимось на правильному шляху і розвиваємося в контексті позитивних економічних процесів. Крім того, нині можна констатувати наявність вітчизняних споживачів, які вже добре знають торгові марки, що прийшли до нас раніше. Тому вони готові до того, щоб експериментувати, спробувати щось нове. А "Prince Hubert de POLIGNAC" - продукція високих світових рейтингів, і її поява на українському ринку - це великий крок. Ось чому презентація відбулась у Першій в Україні Школі Сомельє компанії "Майстер-клас" - ми намагаємось популяризувати нові марки із світовим ім'ям, сприяти підвищенню культури споживання. Ця презентація -лише один з низки заходів, запланованих в рамках роботи Всеукраїнської асоціації виноробів і сомельє.

Олександр Удачін

©Компания "Мастер-класс". Все права защищены 2003г.